Piscines, llacs i SPA a Port Aventura - Tarragona
UBICACIÓ: Tarragona, Salou
CATEGORIA: Hotels
ETIQUETES: grans complexos, piscines de sorra, SPA exterior, tematització, llacs
DESCRIPCIÓ DEL PROJECTE
STAFF Piscines S.L va executar les obres de construcció de les zones aquàtiques d’un gran complex turístic com són l’Hotel Port Aventura, l’Hotel Caribe Resort i el Beach Club (Luminé) de Port Aventura, a la província de Tarragona.
Des de la posada en marxa del parc, Staff Piscines S.L. ha format part de l’equip executor de les obres dels Hotels i Parcs de Port Aventura. Tant en la construcció clau en mà de grans piscines, com en el necessari manteniment de les instal·lacions, la nostra col·laboració amb Port Aventura ha estat sempre molt estreta.
D’entre les obres realitzades podem destacar per la seva envergadura, les efectuades a l’Hotel Port Aventura, a l’Hotel Caribe Resort i al complex annex a Port Aventura Beach Club (Luminé).
- L’obra a l’Hotel Port Aventura va implicar la construcció de dues grans piscines exteriors per a adults, una piscina infantil i un spa exterior. Tot tematitzat com un poble pesquer del Mediterrani. També s’hi van incloure dos llacs decoratius de 2.000 m3 de capacitat. En total van ser 3.300 m2 de superfície de làmina d’aigua.
- A l’Hotel Caribe Resort es van construir dues grans piscines exteriors per a adults, una d’elles tipus platja de 2.000 m3 de capacitat, amb el sistema de sorra patentat JBS®; un llac artificial decoratiu i una piscina infantil. A més, s’hi va incloure una zona wellness amb piscina d’hidromassatges i spa. La decoració de les piscines exteriors va consistir en la recreació d’illes paradisíaques amb bars, cascades i grans zones de platja, amb una superfície total del conjunt de l’obra de 5.800 m2 de làmina d’aigua.
- Al complex Beach Club (Luminé) annex a Port Aventura, al costat de les platges de Tarragona, es van construir 6 grans piscines exteriors per a adults i 2 infantils. Una d’elles, de 900 m2, també té el sòl de sorra (amb sistema JBS®), i 2 de les piscines restants van incloure hamaques amb aire, canons d’aigua, zona de hot-tub i tot un equipament lúdic i de relax amb la tecnologia més avançada. Una superfície total de 2.500 m2 de làmina d’aigua en el seu conjunt.












